Táto stránka pre svoju správnu funkčnosť vyžaduje súbory cookies. Slúžia na authentifikáciu návštevníka, analýzu návštevnosti a reklamnú personalizáciu.
logo
Prihlásenie / Registrácia
mobile

Zavrieť
 

Najčítanejšie članky

Digitálne hodiny v JavaScript-e

V tomto článku si ukážeme ako vytvoriť jednoduché digitálne hodiny v JavaScript-e

Codeblog | 0

Android ako SMS Gateway

V ďalšom "voľnom pokračovaní" mini-série článkov na tému ďalšieho využitia starých mobilných telefónov s Androidom, sa tento krát pokúsime urobiť z telefónu SMS bránu.

Codeblog | 0

Nová podstránka "Knowledge base"

Na stránke codeblog.sk pribudla nová podstránka, ktorá bude slúžiť ako Knowledge base (databáza vedomostí).

Codeblog | 0

Snake v HTML5 – II. Herná logika 1/2

V prechádzajúcej časti sme si zhruba zadefinovali princíp fungovania hry a v tejto časti seriálu sa pustíme do tvorby samotnej hernej logiky.

Codeblog | 0

Pod lupou: ID3 Tag

V dnešnom článku si zoberieme pod lupu ID3 tagy v hudobných súboroch, povieme si niečo o ich vzniku, využití a verziách.

Codeblog | 0

Recenzia: dnSpy – Debug aplikácii aj bez zdrojového kódu

Mini-rezencia programu dnSpy, ktorý vie byť dobrým pomocníkom pri hľadaní problémov s .NET aplikáciami

Codeblog | 0

Snake v HTML5 – I. Popis riešenia a základná konštrukcia

V prvom diely seriálu o hre Snake v HTML5 si postavíme základ na implementáciu jej klonu za použitia HTML5 a Javascriptu.

Codeblog | 0

Tetris v HTML5 – II. Herná logika 1/4

V druhom diely tohto seriálu začneme s implementáciou hernej logiky.

Codeblog | 0

Tetris v HTML5 – IV. Herná logika 3/4

V tomto diely seriálu si vytvoríme ďalšie časti hernej logiky, vrátane detekcie konca hry a počítadla skóre.

Codeblog | 0

Tetris v HTML5 – I. Popis riešenia a základná konštrukcia

V prvom dieli tohto seriálu sa "pozrieme na zúbok" hre Tetris a vytvoríme si základnú konštrukciu na ktorej budeme neskôr stavať.

Codeblog | 0
<< 2 >>