Najčítanejšie članky
Digitálne hodiny v JavaScript-e
V tomto článku si ukážeme ako vytvoriť jednoduché digitálne hodiny v JavaScript-eCodeblog | 0
Android ako SMS Gateway
V ďalšom "voľnom pokračovaní" mini-série článkov na tému ďalšieho využitia starých mobilných telefónov s Androidom, sa tento krát pokúsime urobiť z telefónu SMS bránu.Codeblog | 0
Nová podstránka "Knowledge base"
Na stránke codeblog.sk pribudla nová podstránka, ktorá bude slúžiť ako Knowledge base (databáza vedomostí).Codeblog | 0
Snake v HTML5 – II. Herná logika 1/2
V prechádzajúcej časti sme si zhruba zadefinovali princíp fungovania hry a v tejto časti seriálu sa pustíme do tvorby samotnej hernej logiky.Codeblog | 0
Pod lupou: ID3 Tag
V dnešnom článku si zoberieme pod lupu ID3 tagy v hudobných súboroch, povieme si niečo o ich vzniku, využití a verziách.Codeblog | 0
Recenzia: dnSpy – Debug aplikácii aj bez zdrojového kódu
Mini-rezencia programu dnSpy, ktorý vie byť dobrým pomocníkom pri hľadaní problémov s .NET aplikáciamiCodeblog | 0
Snake v HTML5 – I. Popis riešenia a základná konštrukcia
V prvom diely seriálu o hre Snake v HTML5 si postavíme základ na implementáciu jej klonu za použitia HTML5 a Javascriptu.Codeblog | 0
Tetris v HTML5 – II. Herná logika 1/4
V druhom diely tohto seriálu začneme s implementáciou hernej logiky.Codeblog | 0
Tetris v HTML5 – IV. Herná logika 3/4
V tomto diely seriálu si vytvoríme ďalšie časti hernej logiky, vrátane detekcie konca hry a počítadla skóre.Codeblog | 0
Tetris v HTML5 – I. Popis riešenia a základná konštrukcia
V prvom dieli tohto seriálu sa "pozrieme na zúbok" hre Tetris a vytvoríme si základnú konštrukciu na ktorej budeme neskôr stavať.Codeblog | 0